Маркетологи ЧНУ – в епіцентрі бізнес-подій

Спецрепортаж із головної бізнес-події Західної України, яка у Чернівцях зібрала сотні підприємців з усієї України – West Business Forum-2019.

WEST BUSINESS FORUM – фаховий захід, який спрямований на розвиток та популяризацію підприємництва, обмін досвідом та посилення мотивації для реалізації нових проектів та масштабних бізнес-ідей. Спікери форуму – автори ділових курсів та керівники успішних компаній – діляться власним досвідом та найактуальнішою інформацією, яку можна застосувати у власному бізнесі, допомагають чiткo визначити плaн poзвитку кoмпaнiї, oкpecлити cтpaтeгiчнi зaвдaння тa в peзультaтi вiдчутнo збiльшити мacштaб бізнесу тa йoгo пpибутки.

Звичайно, економічний факультет ЧНУ не міг залишитись в стороні від такої події. Більше того, значною мірою захід відбувся саме завдяки студентам кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку, які відіграли вагому роль у організації та проведенні форуму.⠀

Пропонуємо вашій увазі спецрепортаж із місця подій безпосередньо від учасників – студентів-маркетологів.

WBF, як це було:
– 50 волонтерів – студентів кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку були запрошені в якості волонтерів на форум, на якому заплановані виступи крутих спікерів (звичайно, що 50 щасливчиків знайшлися за декілька годин).
– За день до самого Форуму був проведений інструктаж, розподілені обов’язки, назначені координатори, які контролювали все, що вже було елементом івент-маркетингу.

ДЕНЬ ФОРУМУ – це відчуття, коли ти вже всередині і перед тобою черга людей, які прагнуть отримати свої бейджики та надихнутися мотиваційними спічами спікерів – напевно незабутнє. Та хвилювання в сторону, у нас все було чітко))).

Кожен волонтер знав не тільки свої обов’язки, а ще й частково обов’язки колег, що дозволило забезпечити Форум шаленим рівнем скоординованості волонтерської роботи та спрацьованою та командою.

Декілька списаних ручок, безліч заповнених форм та вже звична фраза «Прізвище, ім‘я, номер телефону, сфера зайнятості» – і вже о 11:00 була закінчена процедура реєстрації. Завдяки нашій оперативності форум почався вчасно.

Окрему подяку заслужили направляючі – ті, які стали для учасників форуму братом чи сестрою, адже на кожне питання мали фахову відповідь. Класний досвід – крута робота волонтерів!

Комунікація між нашими волонтерами була колосальна – ось, що означає «маркетолог маркетолога розуміє з півслова». Неймовірний тімбілдінг забезпечив ситуацію, при якій будь-який казус чи конфлікт вирішувався блискавично, ніхто не залишився незадоволеним або ображеним. Саме такою була організаційна складова WBF.

WBF, як це було 2.0:
А ще – залишились емоції та враження, якими неможливо не поділитись :
Ви уявляєте можливість послухати надзвичайно крутих людей, а ще й поспілкуватись з ними на рівних? Бо ми – так .

Було цілком очікувано, що кожен маркетолог буде в захваті від того, який підбір спікерів чекає на нього:
Наталія Єремєєва – засновник і генеральний директор компанії Stekloplast, співзасновник та член Ради директорів Спілки українських підприємців, член Української спілки промисловців і підприємців, CEO Club Ukraine, Ukrainian Building Community, Асоції «Аспен Україна», спікер kmbs та КМЭФ.)

Олександр Конотопський – засновник та СЕО Аjax Systems – компанії, яка займається виробництвом систем охорони, продукт якої вважають найкращим на ринку більше ніж у 90 країнах світу. Експерт з масштабування та виходу на нові ринки, член CEO Club Ukraine. Засновник Ajax

Хедлайнер Форуму – Андрій Федорів – BrandFather та в принципі людина-бренд, яку навіть не потрібно описувати . Андрій Федорів – один з кращих маркетологів України. Засновник і CEO – FEDORIV GROUP – креативної інвестиційної компанії. Наймолодший володар премії «Слід у рекламі» за особистий внесок в розвиток рекламного ринку.

Близько 50 волонтерів в захваті слухали кожне слово та відчували прилив мотивації – як змінювати не тільки себе, а й світ в якому ти живеш.

Про що говорили? Про все!!!

Наприклад, про освітлення міста – крутий проект, який змусив замислитись кожного.
Про сучасні проблеми, які виникають через конкуренцію, неактивність клієнтів та недовіру до маловідомих компаній – саме тут спрацьовує бренд.

Про маркетинг – що це просто, проте ним потрібно жити. Саме таким був спіч Андрія Федоріва, який розклав маркетинг по полицям. Бізнес та бренд – невід’ємні складові успіху, про те вони базуються на таланті, капіталі та продукті. А бренд – це система, якій потрібен Тато. Сьогодні мало говорять про те, який сенс несе ця ідея, адже за кожною сильною компанією стоїть сильний лідер, який має сам координувати маркетингову стратегію. Його компанія – його життя, а він їй Тато.

Декілька наших студентів мали честь потрапити за лаштунки, щоб поспілкуватися з спікерами та налагодити нові зв’язки. Мегакруто стояти біля людини, яка є Брендом для половини країни – це так, ніби біля тебе стоїть Chanel або Louis Vuitton і ти можеш з ним поговорити.

Також яскравою можливістю був нетворкінг студентів із потенційними роботодавцями (або й навіть партнерами). Також було укладено домовленість про декілька зустрічей, що відбудуться на кафедрі маркетингу економічного факультету, щоб інші студенти теж змогли отримати для себе професійні знання і дізнатись про сучасний бізнес та можливості його покращення. Тому стежте за анонсами!!!

Це був той захід, від якого потрібно день емоційно відпочити.

P.S. Дякуємо @lukenchuk, який пам’ятав, що волонтерам потрібно харчуватись .
P.S. P.S. Андрій Федорів, до речі, підписаний на нашу сторінку @marketing.chnu . А ви?)))
З любов’ю, Маркетинг .