Cтуденти-маркетологи зайнялися розробкою брендів для об’єднаних територіальних громад

У четвер 18 жовтня 2018 року наших студентів-маркетологів відзначили та нагородили корисними подарунками.

В Чернівецькому Центрі розвитку місцевого самоврядування в рамках засідання круглого столу під назвою «Біржа вакансій» відбулося нагородження окремих конкурсних робіт – бренд Конятинської ОТГ (розробники Паукова Анастасія та Мельник Анастасія – 3 курс), бренд Волоківської ОТГ (розробники Ротар Артур, Баранюк Діана та Галайчук Владислав – 4 курс), бренд Сокирянської ОТГ (розробники Мельник Тетяна та Мусійчук Ірина – 4 курс та Сварчевський Жан – 5 курс), бренд Мамаївської ОТГ (розробник Деренівська Христина бакалавр з маркетингу, випускниця кафедри маркетингу 2018 р.).

Церемонія вручення дипломів та подарунків супроводжувалася презентацією брендів їх розробниками. Адже під час проведення Конкурсу брендування територіальних громад Буковини, студентами були проведені дослідження та експедиції до ОТГ, на основі яких і розроблялися концепції та візуалізація брендів ОТГ. До слова хочемо відмітити, що після церемонії нагородження до організаторів Конкурсу брендування територіальних громад Буковини звернувся заступник Сокирянського міського голови з пропозицією представити презентацію розробників бренду Сокирянської ОТГ на засіданні міської ради на цьому тижні. Чекаємо на результати.)